lördag 12 april 2008

Söta ljuslyktor!

Åhh vad skönt med helg! Den här veckan har jag jobbat mer än vanligt och varit på en föreläsning, vilket gör att man känner sig tröttare än vanligt. Idag har min man och jag gått på stan, Örebro, och shoppat kläder vilket min man inte är speciellt intresserad av, så jag fick följa med in i en husvagnsaffär och på Claes Ohlsson för att han inte skulle bli allt för uttråkad...... Tanken var att handla kläder och visst det blev en del, men dessa två lyktor från Village kunde jag inte låta bli. De passar perfekt på rumsbordet! Vi hann även att åka till storasyster och titta på deras nya dubbeldörrar, de var väldigt fina, de håller på att bygga ut.....kul att följa vad som händer, de kommer få ett stort och härligt lantkök när det är klart! I kväll blir det lugnt, lite god mat och Körslaget! Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar