söndag 13 april 2008

Först ska jag säga välkommen in i bloggvärlden till min granne!!

Idag har vi haft en skön dag ute i vårvädret. Eldat lite och fikat för första gången i år på vår uteplats, det var härligt även om den inte är så fint där just nu. Jag får förstås lust att ta fram dynor, kuddar och gardiner och sätta dit blommor men det är lite för tidigt, får vänta ett tag. Vi har pysslat lite i vår nya husvagn som vi inhandlade i januari. Den är ingen direkt skönhet men ändå ok. Problemet är att jag inte har kommit på hur jag ska inreda den. Den förra husvagnen vi hade, var mycket enklare, där gick inredningen i rött och vitt i 50-tals stil, snyggt och mysigt. Men den nya är det rosa dynor och vita gardiner, rätt ok, men jag får inte till det. Någon som har något tips? Nu ska vi åka och titta på en lägenhet/radhus som min lilla syster och hennes sambo troligtvis ska flytta till, det blir spännade.
Ha det gott! Här kommer en bild på skönheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar