söndag 12 juli 2009

Bilder från köket!

Hallå! I helgen har vi städat i källaren och på vinden. Hittade då ett gammalt skåp vi flyttade till köket. Lite andra saker som jag plockat undan tidigare fick också komma fram. I fredags sydde jag en hissgardin till köksfönstret, det var lite besvärligt både för att symaskinen krånglade och för att det var ganska omständigt att sy.







Idag tog jag med grannen till några loppisar, ja...några fynd blev det. En stor flaska, två skedar och en fin spets...ska fundera ut var de ska placeras. Spetsen tänker jag att den kanske får pryda någon kudde.

4 kommentarer:

  1. Vad fint ni har fått det! Måste komma förbi och se det på "riktigt"!!! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. God morgon!
    Vilken fin rull upp gardin du sytt, skall till bibblan lite senare idag för att hitta en bok om hur man syr just rull upp gardiner på ett bra sätt. Mitt nya projekt kommer att vara vårt "arbets" rum. Det ser nämligen för taskigt ut om man jämför med resten av huset. Rummet ger ingen positiv energi som det bör göra för att kunna vara kreativ...

    Ska ut och rensa lite i trädgården nu innan bibblan öppnar.
    Ha en bra dag
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken fin gardin!
    Gillade dina loppisfynd oxå,ja är speciellt förtjust i gamla flaskor.
    Ha det gött Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Å så fint! Å vilken fin gardin, vad duktig du är!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera