onsdag 2 juli 2008

Rosor!

Jag gillar rosor och då särskilt vita och rosa, i vår trädgård har vi tyvärr inga vita. Det vi har är två rosa buskrosor som vi fick i bröllopspresent för snart ett år sedan.........just nu blommar de fint. I våras planterade jag lavendel brevid, jag tänkte att det skulle bli fint ihop men de har inte börjat blomma än. Fick en idé om att dekorera fotsaltet med lite blad från rosorna blev både dekorativt och så doftar det ljuvligt. Den lilla ljusasken är ett av min senaste inköp kunde inte bara låta den få vara kvar i butiken.

Tack för alla kommentarer och ha en fortsatt skön vecka!
Kram Malin!



2 kommentarer:

  1. Vackra rosor och så fint och dekorera fotsaltet med rosblad :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. bra idé med fotsaltet! Ja, jag älskar också rosor. Av nån anledning mest vita. Det var jättefina bilder du tagit.

    SvaraRadera