fredag 13 juni 2008

Avslutningar och kalas!

Just nu känns det som jag är hemma och byter om, packar kaffekorgen och åker igen. Jag hinner knappt titta in på bloggen för att läsa kommentarer eller titta in på era bloggar. Spenderar mina timmar på jobbet, på avslutningar och på kalas. Men i alla fall så har jag fått en utmaning av Dicksonska våningen som jag vill anta:
1. Vad gjorde du för 10 år sedan? Oj, det var länge sedan, jag var 22år och bodde i hus med min sons far vi hade en Cavalier Kings Charles Spaniel med namnet Sampras. Jag läste på komvux och jobbade i en lanthandel.
2. 5 saker på min "att-göra-lista" idag: Slå in födelsedagspresent till systersonen, tvätta, baka, vattna blommor och åka på kalas.
3. Snacks jag gillar: Jag älskar smågodis!!! En och annan mörk chokladbit åker också ner.
4. Städer jag har bott i: Här blev det lite pinsamt jag har inte bott i någon stad bara i små samhällen utanför Örebro.
5. Dessa vill jag veta mer om: Vita Knutar, Galleri M&B och Haga


Fick lite fina blommor av eleverna på skolan idag, Tack ska ni ha!!

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Roligt att få veta lite mer om dig.
    Hoppas du får en härlig helg!
    Kram frida

    SvaraRadera
  2. Roligt att du ville anta utmaningen! Kul att läsa om dig!
    Hoppas att du snart får lite ledigt i sommar efter allt du har haft att stå i :)
    Trevlig helg!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Avslutningar och kalas är det väl roligt att spendera tiden på...:O) Klart jag antar utmaningen! Ha en skön lördagkväll!

    SvaraRadera
  4. Hej1 här går det undan, jag har inte haft tid att vara inne på bloggen på ett tag...Antar gärna utmaningen..kommer med den om några dagar.....Kul att lära känna dig mer...
    Kram Annika

    SvaraRadera