torsdag 8 maj 2008

Härlig tidning och härliga blommor!




I dag låg Lantliv och väntade på mig när jag kom hem, underbart härligt att få sätta sig i solen och läsa den. I går var jag lite kreativ och gjorde ett litet blomster arrangemang i vitt och blått. Hinner inte riktigt med så mycket inne nu, jag vill så gärna var ute i solen. Jag var över till grannen i går hon hade köpt massa fina saker i helgen när de var i väg med husbilen. Lägger inte hon snart ut någon fin bild så kanske jag går över och fotar hennes fina grupper hon gjort med glasflaskor och blommor:) Ja, så några kuddar har jag inte haft tid och lust att sy, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Ha det gott alla bloggvänner.

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt när det i brevlådan ligger en underbar tidning som Lantliv..Har bläddrat igenom min:) Du har fått en utmaning av mig om du vill ...
    Ha en bra Kväll'
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Jag längtar så tills dess att min mamma postar ner senast numren av inredningstidningarna i Sverige! Så jag förstår känslan...

    Trevlig helg
    Kram
    Gunilla

    SvaraRadera
  3. Ja, det är verkligen svårt att få något gjort när vädret är så här fint!
    Jag har en husvagnsdyna att sy som inte blir klar...det finns ju så mycket annat som är roligt.
    Ha det bra i solen!
    Kramar Annika

    SvaraRadera