fredag 7 maj 2010

På matbordet!









Hej där! Känner mig flitig på bloggen med tre inlägg på bara några dar. Lådan på bilden köpte jag förra helgen en sådan sak som jag bara inte kunde låta vara kvar i butiken så den fick följa med hem och pryder nu matbordet.

Idag ska det byggas växthus, vi har fått ett av min svärmor som vi nu ska montera ihop. Plantera om växter, måla möbler, baka, sy gardiner, en tur till loppis, fixa i trädgården är några saker som står på listan i helgen. Vi får se vad jag orkar med magen, bebisen, behöver lite vila också! Ha en skön helg i vårsolen!

2 kommentarer:

  1. Åh det finns så mkt man vill göra men så lite tid och ibland tar orken slut! Ta hand om din mage...så mysigt att ha en sådan, då är man värd att ta det lugnt*ler Vilken fin låda du tog hem. En sådan skulle jag kunna tänka mig. kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!
    Vilken fin låda, passar bra där på bordet!

    Snäll svärmor du har som gett er ett växthus:)

    Ha det gott o sköt om dig!

    Kram Jenny

    SvaraRadera