fredag 12 februari 2010

Tallrikshylla!











Nu har äntligen tallrikshyllan kommit upp igen. Nu sitter den på väggen i trappen. Några böcker fick ta plats i den och ett fat. Ramade också in några florabilder och satte på väggen bredvid.



För några år sedan fick jag ett fint nyckleskåp när jag fyllde men klumpig som jag är råkade jag ha ner det när jag dammsög trappen. Jag har tänkt att laga det men blir aldrig av så nu fick det gamla nyckeskåpet komma fram igen men jag målade det och satte på en nyckel så passande.

Ha en trevlig helg Kram malin!

3 kommentarer:

  1. Tallrikshyllor är så fina och passar nästan överallt. I trappan så där var jättefint!

    Jag har satt en i Emilias rum med hennes sagoböcker och i dag hängde jag också upp ett par florablad. Hallon och smultron - precis dem du visar...! Har vi möjligen lite lika smak, kanske? :)

    Ha en fin helg!
    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  2. Det blev jättesnyggt!

    Visst är det kul att man kan förnya sin atavlig så lätt, kan byta varje dag om man vill tack vare datorn :-)

    Ha en trevlig helg!

    L

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har det i trappen...Önskar dig en Trevlig Alla Hjärtans dag med familjen! Kram Therese

    SvaraRadera