lördag 26 december 2009

Juldukning!

God fortsättning på er! Nu har vi firat jul i två dagar, på julafton var vi hemma hos mina föräldrar och i går var min mans familj här. Två mysiga dagar i trevligt sällskap♥.

Tomten kom med flera saker som en tilläggsskiva till bordet, vita tallrikar med silverkant. Av min son fick jag en fint vit kanna som han helt köpt på egen hand och för egna pengar så rart:)Idag visar jag dukningen från igår....det var så skönt med stort kök när man har många gäster. Vi fick plats femton stycken runt bordet. Tidigare har vi fått dukat i olika rum, inte lika kul men i år kunde alla sitta i samma rum. Idag sitter jag hemma själv... min man är ute och röjer snö och min son är till sin pappa. Funderar på att åka på rean ......... men det lockar inte så mycket. Det får nog bli en härlig film eller någon bok eller så kan jag ju bläddra i inredningsboken jag fick i julklapp.







3 kommentarer:

  1. Hej Malin!
    En riktigt God fortsättning önskar jag dig! :o)
    Vad fint du dukat, och buketten (julrosor?) är bedårande söt!
    Ha det så skönt i soffan med boken eller filmen! ;o)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Va fint det ser ut!! Hoppas ni haft en härlig jul, önskar god fortsättning också! Har en fråga..vad heter tapeten ni har i matrummet? är såå fin! liknar wilma (tror jag den hette) från sandberg?
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Hej Malin!
    Hoppas du haft en riktigt mysig julhelg!

    Vad fint du dukat och vad skönt att alla fick plats att sitta runt samma bord:)

    Ha en trevlig söndag!

    Kram Jenny

    SvaraRadera