onsdag 23 september 2009

Bä Bä Vita Lamm........










I söndags var jag på dop för min systerdotter. En underbra liten tjej som jag får äran att vara gudmor till. Hon fick många presenter......utav oss fick hon ett pussel och en bok med sången "Bä Bä vita Lamm". Själv hade jag gjort en tavla med ett lamm och stämplat Bä Bä Vita Lamm på. En uppskattad present tror jag.

Ser att bloggräknaren har passerat 10000 besökare. Kanske inte så mycket om man jämför med många andra men för mig är det mycket. Funderar på hur jag ska fira detta......kanske med en tävling.

6 kommentarer:

  1. Vilken fin present hon fick den lilla systerdottern. Förstår att tavlan var uppskattad. Kul att du hade tänkt att det hörde ihop.
    Ha det så gott ))annika

    SvaraRadera
  2. Vilken gullig skylt du har gjort, en fin doppresent. Grattis till dina 10.000 besökare. Hoppas du får en trevlig helg!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  3. Vad fint och göra en egen tavla, blir ju ett bra minne.
    Ha en bra helg! Kram Agnetha

    SvaraRadera
  4. Hej! Åh vilka fina doppresenter:)Lamm är så söta!

    Grattis till dina första 10 000 besökare, ja en liten tävling vill vi ha;)

    Ha en skön helg,

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej,

    första gången jag kikar in, kul att hitta hit!
    Du jag blev lite kär i den där bilden med lammen, den är helt fantastisk.

    Jättefina dopgåvor!

    Trevlig helg!
    /Katarina

    SvaraRadera
  6. Hallojsan =) pinglan, klart att dom blev glada, hemma gjort ger en härligare känsla än köpt!!!!

    Ha en super helg, kram j

    SvaraRadera