torsdag 28 maj 2009

Vardagslyx!



Idag var sonen och jag och köpte lite fröer, kanske i senaste laget att så fröer men bättre sent än aldrig. Jag hittade också ett par fina trädgårdshandskar som jag var tvungen att köpa. Tidigare har jag bara köpt billiga som knappt sitter kvar på handen och går sönder efter några dagar ute och då står man där utan igen. Men den här gången blev det ett par rejäla som sitter ordentligt på handen och var väldigt snygga tycker jag ....... desutom till ett överkommligt pris. När jag kom hem så låg två inredningstidningar i brevlådan härligt....ska snart gå och sätta mig och bläddra lite i dem. Nu i kväll har jag varit hos grannen på hudvårdsparty och fått prova på produkter både för ansikte och händer. Mycket härligt! Vardagslyx eller vad tycker ni? Ha en skön helg! Kramis Malin

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Trevligt med lite vardagslyx. Vilka fina trädgårsvantar du har köpt.
    Hoppas du får en trevlig helg!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Två tidningar? Härligt, man får suga länge på karamellen :)

    Jag har inte heller sått grönsaksfrön ännu, bara blommor. Men nu har jag ju fått hem gödsel och pallkragar så då är det bara att sätta igång ;)

    Ha en fin fredag, kram A-C

    SvaraRadera
  3. Hej Malin!
    Den tidningen visar jag i min blogg också. Det är ett reportag om en tjej som heter Petra från min stad.Gillar tidningen mycket.
    Jag sådde förra veckan, ser att du också gjort det. Likadana handskar har jag som jag fick av en kompis när jag fyllde år. De är jättebra.
    Ha det gott!
    Susannne

    SvaraRadera