måndag 26 januari 2009

Arbetshörna!







I helgen köpte vi en liten bokhylla till vår arbetshörna på övervåningen. Köpte också tyg till gardiner som jag nu har sytt en liten kappa utav. Det ser nästa ut som rummet är i svartvitt men inte riktigt.....griffeltavlan och förvaringslådan går faktiskt i brunt. Funderar på att sätt upp något med färg på ena väggen men har inte kommit på vad det skulle kunna var ....kanske ska jag låta sonen måla något med vattenfärger och sedan rama in. Jag är väldigt nöjd i alla fall med min hörna och det gör att jag spenderar mer tid där vilket är på gott och ont.

3 kommentarer:

  1. Fräscht, vackert och trivsamt, så jag kan tänka mej att du sitter där en hel del...:O) Ha en bra dag! Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Stiligt och fräscht!

    Min plan var att ta itu med vårt arbetsrum idag, men jag sitter ju alltså bara här vid datorn ännu. Nu måste jag nog lyfta på rumpan och börja på!!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Va snyggt det blev! Visst är det härligt att ha en egen hörna! Hoppas att vi snart kan bli färdiga här hos oss..sitter bland all möjlig bråte!!..å som du sa det blir lite tid som spenderas här!!
    Kram Nettan

    SvaraRadera