lördag 11 oktober 2008

Glimtar från vardagsrummet!

Den här veckan har det hänt ganska mycket det har varit marknad i byn. Där fanns mycket att köpa men jag fick endast med mig godis och muffinsformar hem. Det som var trevligt var att jag träffade bekanta som jag sällan träffar. I dag har sonen och jag varit på teater "Loranga, Loranga" den var rolig tyckte både han och jag. Sen har vi fått ritningarna på eventuellt utbygge. Min svärfar P hade ritat flera olika möjligheter. Det känns mycket bra men steget till att börja bygga är ganska långt ännu, vi får se vart vi hamnar. Visar lite bilder från vardagsrummet, hade tänkt att visa bilder från min systers nya kök men bilderna blev inte så bra, får göra ett nytt försök en annan gång. Ha en fortsatt skön helg!









5 kommentarer:

  1. Enkla men o så vackra detaljer!
    Vet du, jag fick en idé nu tack vare ditt inlägg, hoppas bara jag får den verkställd ;)
    Trevlig lördagkväll!

    SvaraRadera
  2. Vilket mysigt vardagsum, hoppasdu får en fortsatt bra helg!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  3. Oooh, så mysigt!
    Hej förresten...
    Angående värderingar på huset, så visst såna "billiga" saker ändrar ju inte mycket på själva värdet men det höjer ju intresse värdet! Krävs större saker som tak och sånt,,, men vi ska värdera om huset med en mäklare inom en kort el längre tid och då vet man ju inte om det uppskattas så jättemycket att just ta fram den gamla charmen el ej!!! dom har ju sina punkter och prickar att följa!!! Men men,,, vi renoverar ju verkligen efter VÅR smak och stil,,, men man ä ju nyfiken som en strut *fniss*

    ojoj, långt babbel ifrån mig, natti natti kram j

    SvaraRadera
  4. Vilka mysiga bilder från ditt vardagsrum :) Vackra tapeter.

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej! Vilket fint vardagsrum du har, väldigt fina bilder. Vitt och fint, hihi. Jag håller med dig, Leila bakar är helt underbart. Det är verkligen ett program som inspirerar husmodern i mig. Ha en bra dag! Kram Madeleine

    SvaraRadera