måndag 18 augusti 2008

Loppis i byn!

Jag önskar jag kunde komma med lite bilder på något större projekt här ifrån Ekebo. Men tyvärr så händer det inte så mycket här just nu, jag fixar med lite smått i stället. Det vi gjort och håller på med är att rensa på vinden, i källaren och uthuset. Det är då man kommer på att varje gång man köper något nytt borde man slänga något annat. Men jag har lite svårt att göra mig av med saker, tänker att det kan vara bra att ha en annan gång. Sådant jag fått kan jag verkligen inte göra mig av med även om jag inte gillar det och det är länge sedan fick det. Det gör det hela lite svårt när man inte har hur mycket plats som helst att förvara allt på. Men som tur är ska Kvistbro Byalag ha Loppis den 31/8 kl. 11-15. Så ni som bor i närheten Kom och fynda!!

Jag har fått en kul idé av min svärmor som hon hade sett på något slott hon besökt tror jag....... Att sätta blommor i fina kaffekoppar, jag tog en av mina tekoppar. Reslutatet blev så här!! Ha det gott!!

3 kommentarer:

  1. Jag känner igen mig i det där med att spara på för mycket saker. Vad fint det blev med blomman i koppen. Tack för tipset!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Vilken fin idé att sätta blommor i kaffekoppar, och speciellt när koppen är så söt som din:-

    Ha en fin dag

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Så sött! Har sett det någon gång tidigare och det är en bra idé!

    Kram Annika

    SvaraRadera