söndag 27 juli 2008

Hemma igen!

Hej nu är jag hemma igen efter två händelserika veckor i Göteborg. Där vi bland annat hann med att shoppa lite, saker som jag kommer visa senare när de hittat sin plats. När vi kom hem hade jag blivit moster igen till en söt liten tjej och i lördags var vi på bröllop i Stockholm. Ett väldigt fint bröllop där vigseln hölls på Valdermadsudde.




Tack för kommentarerna då jag varit borta, har tyvärr inte kunnat svara. Men nu är jag här igen. Måste tacka för den fina utmärkelsen jag fått av Spetsar och Volanger, jag blev väldigt glad! Nu ska jag fortsätta att njuta av semestern med mycket sol och bad! Ha det gott allihop! Kram Malin!

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott på eran 1års bröllopsdag.... Så fina ni va :)

    Kram j

    (vilket väder vi har fått,, Mmmm njuter)

    SvaraRadera
  2. Låter underbart med låång semester hemifrån...:O) Härliga bilder!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder du har tagit, verkar ju som om ni har haft en riktigt trevlig semester. Gratulerar till syskonbarnet och till er ettåriga bröllopsdag om jag har missat den?!
    Roligt att du blev glad för utmärkelsen!
    Kram Frida

    SvaraRadera
  4. Mysig semester ni verkar haft!!
    Kram och trevlig helg
    Malin

    SvaraRadera