fredag 18 april 2008

Fredagspyssel!



Det blev lite förvaringslådor och burkar till mitt nya skåp idag. Burkarna fyndade jag på Hemtex det var 70% rea super billigt. Några skokartonger fick nytt utseende och så fyller lill syrran i morgon så det blev ett litet paket till henne.

I hallen på övervåningen har jag en gammal skänk, jag ändrade lite på den, en av hästarna fick ett gammalt silver armband med ett hjärta på, ganska sött tycker jag. Nu ser jag fram emot morgondagen med mycket pyssel i trädgården ha det gott i SOLEN!!!

2 kommentarer:

  1. Hej! Malin ...Fin blog du har...Ser att du också är ganska ny härute i bloggvärlden precis som jag...Får jag lägga till dig i min bloglista..Kommer gärna fler gånger och hälsar på....Har du fått någon ordning på din blogräknare, det ser inte ut så för jag registreras inte som online...Det var lite pysslande med att få igång räknaren..Så har du inte fått hjälp från någon annan kanske jag kan hjälpa dig....Kram Annika

    SvaraRadera
  2. God morgon Malin.....
    Så här gjorde jag för att få in min räknare från susnet.....1. Gå in i din meny "Anpassa" därefter trycker du upp "Sidelement" i sidelement väljer du HTML/ Java Script och öppnar den.2. Gå in i Susnet och efter registrering kopierar du av " Start och registreringskoden, klistra in den i din öppnade Java Scrip, gå tillbaka till susnet och kopiera kod För "Star susnetkod som skriver ut Total antal besökare, klistra in den under den tidigare inklistrade koden och spara sedan. 3. nu kan du öppna en ny Java Scrip och lägga in de olika tillvalen som tex Online på samma sätt som du gjort i de över uppgifterna....Jag fick hålla på flera gånger innan jag lyckades...Hoppas du förstår mina anvisningar och får det att fungera nu......Ha en bra söndag Kram Annika

    SvaraRadera